Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

July 29, 2006

Days without BEAK!!

SALAM...
Huhu.. Dah seminggu memulakan sem baru di UTP..
Mcm mana?? Entahlar.. Rasa seronok.. tp.. kurang kemanisannya.. Mcm ada yg kurang.. Huhu. Ni gambar kami dgn our tpapa..

Ni bleh dikatakan kwn2 paling baik n kamceng di UTP.. Da famez 5.. Huhu.

Ni lah hari terakhir kami bsama.. Lps final exam.. Paper Bisnes Mnagement..

Sekarang...sem baru.. tggal kami berempat.. Rasa kurang..serius.. Buat lawak pon raser cam ader yg kurang.. Beak.. we miss u sooo much!

First day - AHAD
Register umah baru..kt v3..Alhamdulillah.. Bilik lawa.. Selesa.. Aku satu blik dgn kakak senior.. Amek BIS gak.. Kakak yg sgt2 baik..
Hari tu sgt2 pnat.. Angkut brg yg mmg sangat banyak.. Dhlar top floor.. Nasib baek Idzwan ada tlg ckit.. [Hmm.. itupun dh ada org tny..sape dia.. ye lar punya lah mesra dgn my family..huhu]

Second day - ISNIN

First lec.. Foundation math.. Tak semangat lgsg.. Tak taw naper.. [homesick kot] Tapi nasib baik lec 2 hensem.. Sedap mata memandang..hahaha
Malam 2 celebrate bday Intan.. Aku sbg pelakon yg berbakat .. Ahax.. Berjaya memainkan watak aku dgn jayanya..Hahahaha.
Someone is missing...Beak..really hope u around..huhu

Hari2 blalu mcm tu lar.. Masa lec ... masih takder progress.. Masih tak smangat.. Dan terus kluar cepat2 masa lecture abes..

Tapi kalo kat bilik.. Hepi memanjang.. Huhu.

JUMAAT
Kami berempat pegi Jusco. Saja plih ari tu.. Tak ramai bdak UTP trun.. Seronok ckit..
Pegi dlm kol 12.. Aku n Lana tgk Pirates of Carribean.. Akhirnya.. Tgk gak.. Budak 2 ekor tu tgk criter Dorm.. Isk2. Rambang mata kami.. Ye lar.. SALE sana cni.. Aku n Lana grab satu heels yg sgt cntik.. Kami bli pattern yg samer tp warna lain..hehe [takder keje]
Kami balik kol 10.. Mmg ladies outing lar.. Seronok.. Dgn buat hal gila2 lagi... Isk2.. Bilalar kami nih nak insaf..

Apapun, aku amat2 harap.. Lps nih aku smangat smuler gi lecture.. Life must go on... Lgpun, cita2 aku tggi.. Bukan senang digapai melainkan usaha dan doa yang bpanjangan.. InsyaAllah.. Selagi terdaya aku akan kotakan janji2 aku...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.