Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

September 25, 2006

Permulaan baru...




Satu permulaan baru dalam hidup saya.. Yeah.. I'm in love.. dan saya tidak malu mengaku bahawa saya dimiliki seseorang yang sangat istimewa di mata saya. Wan Mohd Fauzan bin Abdullah.. Nama yang memang sangat asing dalam hidup saya dulu, kini menjadi nama yang sentiasa meniti di bibir.

Saya sendiri sudah bertemu dengan pelbagai jenis jejaka.. Sudah puas merasai kekecewaan (Bukan kecewa sebab bercinta..tapi kecewa dengan perangai sesetengah kaum Adam). Saya memang sentiasa memberi peluang diri saya sendiri untuk memulakan sesuatu hubungan. Namun, masih belum yang benar - benar lekat di hati. Tapi Alhamdulillah.. 23 September 2006, kenangan yang terindah dalam hidup saya.
Ya..saya mengambil keputusan untuk menjalani kehidupan dengannya.

Sekarang, segala tindakan atau cita - cita saya, pasti akan melibatkan dia. Semoga hubungan kami kekal dan diredhai Allah. Sempena bulan Ramadan, moga - moga keberkatan bulan ini turut menyirami kasih sayang yang mulai berputik di hati kami.. Amin..

Hmm..mengapa dia? Biarlah menjadi rahsia kami berdua.. Yang pasti, saya sangat serius dalam hubungan ini dan bukan sekadar suka - suka.. Dan.. Alhamdulillah.. Niatnya ternyata menyentuh perasaan saya..

Especially for my B~
I wanna call the stars
Down from the sky
I wanna live a day
That never dies
I wanna change the world
Only for you
All the impossible
I wanna do

I wanna hold you close
Under the rain
I wanna kiss your smile
And feel the pain
I know what's beautiful
Looking at you
In a world of lies
You are the truth

And baby
Everytime you look at me
I become a hero
I'll make you safe
No matter where you are
And bring you
Everything you ask for
Nothing is above me
I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

I wanna make you see
Just what I was
Show you the loneliness
And what it does
You walked into my life
To stop my tears
Everything's easy now
I have you here

In a world without you
I would always hunger
All I need is your love to make me stronger

I'm shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me..

3 Comments:

  • At 3:13 AM, Blogger Suraya I. said…

    well rahmah..
    tgh bhgie ek skrg...
    muahaha..
    ak doa smoge ko bhgie ngan ojan..
    psni bley ar ak blaja cmne nk kkl kan hbgn bhgie kalo ak da dpt pkwe..hehe

     
  • At 1:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    salam,rahmah....aku doakan ko bahagia selalu...moga hubungan ni ko selitkan doa supaya ia bwk kebaikan kat korg 2...k...

     
  • At 12:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    7ethCG write more, thanks.

     

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.