Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

September 13, 2006

Balik!!!

Hurm..dh lama tak mnulis kat blog nih.. Minggu ni sangat busy.. 4test skali.. Adui!! Pecah kepala.. Ye lar.. last minute preparation..

Oklah.. tak nak cerita lagi pasal test.. Yang penting malam ni balik.. Buat pertama kalinya balik awal. Selalunya saya lah paling lambat..

Hurm..sekarang rasa macam nak acknowledge my best friend yang saya sangat2222 sayang.. Saya sentiasa berdoa hubungan kami kekal terjalin. Mungkin ada yang pelik dengan kami.. Tapi hanya kami yang memahami what really happened.. B!! U know who u r.. I love u sooo much!! B ada di sisi ketika saya sedih n gembira.. Bila bersama dia things become soo smooth.. I never expect that i will be very close to him.. At first i really dislike him..as at that time i think he is sooo 'gatal'.. Hahaha. We share secrets n most of all i think he appreciates me.. Tq!! B.. I trust u very much.. I hope our relationship last forever.. [Ni msti bangga gler coz org puji dia)

Ok2. Sebenarnya nak tido.. Tapi tak dapat.. Padahal sangat2 letih.. Huhu. Esok my dad's birthday!!! Harap2 saya sampai dengan selamat n nak celebrate dgn my family..
Daa~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.