Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

August 18, 2006

Salam...

Dah lama tak menulis kat blog nih..Huhu~ Laptop saya rosak..Huhu. Sebelum ni pegi KL... Intec.. Balik2 tu demam sekejap. Thanks Intan coz bjaya 'merawat' aku.

Aduh..Minggu ni sangat2 miserable. Problem dtg bertubi2. Alhamdulillah..Not a big prob tapi sedikit sbanyak mengganggu jugaklar..

Dalam masa yang sama..My laptop rosak.. Nasib baik ada Mat Nor yang sudi fix da problem.. Tapi rupa2nya banyak lagi halnya.. Nway, thanks Mat Nor.. [bertuah Rin...Hehe]

Hurm..pemergian saya ke Intec agak seronok.. Seronok sgt2 sebenarnya.. Jumpa kwn2 lama n juniors.. Mungkin penat sangat.. So, ''terdemam''..

Hari rabu yang lepas saya jadi ajk untuk dean's award ceremony.. Majlis ni untuk undergraduate student yang dapat dean's list. Guess what?? Saya n Lana jadi ''dulang girl'' for that event.. Remy n Ojan kata kami "tayang muka". Eleh.. Ckp je lar jeles.

Sebenarnya i was very grateful to be a part of this event.. Semangat senior yang dapat dean's list macam meresap ke dalam jiwa..Chewah!! Serius.. Nothing is impossible.. Bila dengar CGPA mereka.. terasa diri ini kecik sekecik keciknya.. 3.92, 3.96.. Isk2. Memang hebat!

Kawan2 lain ramai dapat further studies at overseas. Therefore, I have to be the best here. Amin...

Khas untuk Sya... have faith in urself n make the best effort.. I'll alwayz be der if u need me.. Thanks 4 being my fwen.. Thankz coz blanje nasi ayam ari tuh..Hehe. Laen kali blanjer lagi ekk..

Rasanya sampai sini jer yang dapat saya tulis..Ni pun menumpang kat laptop Kama. Thanks Kama! Heart you..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.