Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

August 04, 2006

Huhu~

Salam..
Hari – hari yang berlalu di UTP..
Hmm..things get better..
I can get over homesick.. I can get over the sadness of losing a person..
Saya menjalani hari – hari dengan positif.. Senyuman mula terukir..
Saya mula memberi peluang kepada diri sendiri untuk mengecapi suka duka..
Tadi, my first English tutorial.. Sangat2 seronok!!!
Kenapa?? Semua perempuan.. Yurp. Miss Chang really nice and full of humor..
Saya sangat2 excited..mengingatkan saya kepada sek lama.. Semua perempuan.. Hehe.
Kali ini, masih ada drama presentation.. And I’m really eager to do it.. as my group and I have done the best for the last sem

Kata2 Mr Tan “The best drama I ever seen”.. Masih terngiang – ngiang di telinga. Beak.. Kalau kau ada..mesti kita boleh buat lagi!!

Kali ni berbeza sikit sebab semua perempuan.. Tapi takde beza pun.. sebab dulu saya memang conduct beberapa drama untuk perempuan jer.. Saya pernah bekerja dengan lelaki.. Bukan nak buat generalization.. tp I prefer girls.. Hehe.

Hmm..sekarang saya sangat2 bersemangat untuk drama.. Lebih2 lagi saya dah sign up untuk improvisation class (a sort of drama class).. Wish me luck frenz!!

P/S: Drama queen in making..hehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.