Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

August 19, 2006

Outing!!!

Salam..
Semalam ke Ipoh..Jaya Jusco.. Sebenarnya kebetulan jer tue..Hehe. Thanks Miah.. Mcm taw2 jer aku koma kebosanan kat bilik tu. Pergi ke sana berempat. Eton, ex skulmate Miah yang drive.
Mega sale belum abes lagi..Huhu. Rambang mata. Niat nak window shopping end up dgn beli mcm2.. Of coz..Kasut. Hehe. Mula2 ingatkan nak grab 2 pasang kasut. Geram!! Sangat cantik.. New arrival katakan.
"Rahmah kalo dah start shopping memang tak ingat dunia"Hehe
Miah kagum dengan 'ke-expertan" saya dalam bab jalan kat jj. Hehe. Minah shopping. Saya agak sume kdai dalam tu saya dah master.

Dalam suasana seronok semalam.. Kejadian yang tidak diingini berlaku. Isk2. Handbag Jane dicuri semasa solat. Sebenarnya saya dan Miah tak pergi dengan mereka..Tapi tetap janji berjumpa di jj. Sangat sedih.. Kad atm, handphone, kunci kereta, ic, duit..everything..Hilang. Bertambah buruk.. Duit dalam bank tu.. Lebur. Sebab jane simpan kad atm dengan no pin. Isk2.
Ni lah pengajaran.. Hari tu hari yang buruk bagi Jane.. Mungkin ada hikmahnya..

Hari tu saya ada bagi msg fs kat seorang kawan yang mustahil untuk sy lupakannya apatah lagi membencinya.. Maaf kalo terasa.. Tapi itulah isi hati saya.. Apapun saya masih sayangkan hubungan kami..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.