Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

September 17, 2006




Yeah!!! Birthday ayah !! Seronok2!!
Hehe. Sangat2 seronok sebab kebetulan saya balik bercuti.. Kebetulan pula balik kg. Jadi Mama pun berkerjasama dgn Pak Ngah utk throw a surprise party,,,
Seronok dapat gather dgn famili ramai2..

1 Comments:

  • At 10:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    huwargh....
    sob sob sob~~~...
    membe2 aku sumer dh ader~
    rum8 aku pon dh bahgie~~
    aku pon tumpang la bahgie skali..
    smoge kekal ke anak cucu~
    klau selisih skit2 tuh jgn la ambik kesah sgt...~
    biase la tuh..asam garam umah tsngge~(walaupon umah korg xder tangge...)~
    tlg la jage rum8 aku nih bebaik eh...~
    klau bleh suh dier tuh jgn duk asyik duk blk lmbt jer...
    nnti spe lak nk kejut aku g klas pepagi...~huhu
    kay lah..
    hepi together2 hepi 4ever2 kay?



    p/s:doakan aku plak pasnh...huhuhu
    [cari simpati n publisiti..huhu]

     

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.