Orkid Melayu

Salam... Sekadar ingin berkongsi pandangan... pengalaman dan minat... "Sesuatu yang diimpikan tidak selalunya menjadi kenyataan tetapi apa yang tidak diduga berlaku dengan tiba-tiba, biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa memanjang kerana kegembiraan, yang belum pasti untuk selamanya" Komen..amat dialu - alukan dan dihargai...

June 28, 2006


Salam....
Saya masih baru dlm blog ini...
Kenapa Orkid Melayu? Hurm... nama pena ini telah lama saya fikirkan.. Orkid melambangkan wanita yang lembut tapi optimis.. Manakala Melayu bukanlah melambangkan saya seorang 'racist' tetapi melambangkan kecintaan saya kepada bahasa kebangsaan..Minat saya yang mendalam terhadap penulisan sastera Melayu menarik saya untuk berkarya di dalam blog ini...
Berikut serba sedikit tentang saya...

> Siti Nur' Rahmah bte Muhab Shah
> 19 Februari 1988 (Pisces)
>Pelajar UTP (Business Information System)
> Bekas pelajar SMS Seri Puteri, KL
> Johor Bahru, Johor

Selamat menikmati blog saya... Komen anda amat dihargai...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 2.5 License.